09 november 2006

NY JOBB


Pil&Bue: Hei Goggen! Hørte det gikk skeis under valget i går?
Goggen: Hi there, Pil&Bue, Yeah, I really got smashed!
Pil&Bue: Å, ble du så neffor at du måtte ta deg en aldri så liten rotblaute?
Goggen: Well, yeah, you know me...
Pil&Bue:Du, jeg lurte på om du har sett den nye forsvarsministeren din?
Goggen: Hell, no, the last one just ran out on me. I had to let him go. Bad boy!
Pil&Bue: Vel, om du vil, kan jeg sende deg et bilde av den nye karen, så kjenner du ham igjen når du treffer ham? Han er allerede på plass i pentagon.
Goggen: By all means, Pil&Bue, send it over! I really look forward to get some law and order in the middle east again. Long time no see.


4 kommentarer:

Anonym sa...

:) verdens eneste supermakt trenger ingen andre våpen enn Pil og Bue

PilogBue sa...

Kunne ikke vært mer enig, Tale. Hvilket vakkert eventyr det hadde vært...

Anonym sa...

Gratulerer med valgseieren! Ser du har feiret med å pusse opp bloggen. Gratulerer med det også :-)!

PilogBue sa...

Takk takk. Jeg tror jeg har nådd en bloggbasert overgangsalder. Fikk plutselig behov for å freshe meg opp litt...