14 desember 2006

Kulturelite, jeg?

Etter dagbladets famøse test ble dette dommen over pilogbue:

Bedømmelse:
En fot i begge leire er aldri dumt. Du kan like gjerne digge «Rompa mi» som «Nøtteknekkeren», og går på Smuget og Kunstnernes Hus med samme eleganse. Hvis du ikke blir for full da.

Det er det jeg alltid har sagt: jeg er ja takk begge deler, hehe

En annen side forteller at man må minst ha 10.55 års utdannelse eller mer for å forstå denne bloggen. Jaja, jeg holder meg i alle fall nesten innenfor obligatorisk skolegang...

8 kommentarer:

Anonym sa...

Her ser du resultatet av kulturelite-testen min:

"Du tilhører definitivt ikke kultureliten, gratulerer! Du er antakelig ekte og jordnær, og kan delta i så mye organisasjonsarbeid du bare vil uten å bli mistenkt for å mele din egen kake og holde proletariatet nede".

Er det rart jeg stemmer SP?

PilogBue sa...

hehe, vel, du har jo foreldre som kommer fra storbondeslekt, så litt kultursnobb er nok du óg!

Anonym sa...

Eg havna langt under kultureliten men synst det var teite spørsmål. Anyway.

Psst. Kult at du har lagt opp raudblogghjartet! Men du tar trafikk frå tromp.no ved å lenke det raude bloggehjartet i sidekolonna frå mine sider :) Du må laste det opp på blogspoten din.

PilogBue sa...

OK, tromp, det var jeg ikke klar over. Takk.

Anonym sa...

Hehe. Ekke så farli, den tar bare trafikk tilsvarende antall hits på bloggen din ganger 0,03MB så eg har fortsatt god plass på domenet mitt så framt du ikkje har 250.000 hits per mnd. Då slit eg :)

PilogBue sa...

å du vet, her går det unna, ;-)

Sindre Stranden Tollefsen sa...

Jeg registerer at nærmest alle jeg har snakket med ramlet inn i kategorien du havnet i.

Enten er den kategorien romslig laget fra Dagbladets side, ellers har vi alvorlige problemer ift heterogenitet i vennekretsen.

Med andre ord: akkurat slik jeg vil ha det.

PilogBue sa...

Vi er den heterogene vinen, ikke tvil om det. Den moderne mann og kvinne trakterer klassetilhørighet på den mest selvfølgelige måte: pragmatisk etter hva som passer seg i sammenhengen...