28 februar 2007

Demokratdust

Hvor idiot går det an å bli, da? Jeg har egentlig lovet meg selv å ikke bli ufin i omtale av andre her på bloggen, men dette er et unntak: demokratene i Bergen skaller hodet i bunn så tennene skvetter med sitt siste utspill om griseknoker på torgallmenningen for å hindre muslimer i å holde bønnemøte der.

- Muslimsk bønnemøte i bergenseres felles offentlige byrom, er et like stort overgrep som da tyskerne okkuperte byen i 1941. Sier bystyrerepresentant Rasmussen. Dette er altså våre folkevalgte. Som har testet griseteorien sin i Mogadishus gater som FN-soldat.

Kom ikke her og fortell meg at disse syke FN-oppdragene for å rydde opp etter amerikansk lekestue ikke skader mennesker på sinnet. Bare så synd at det finnes folk som stemmer på sånne...

Om denne fyren er bergenser, skal jeg love å rulle på r'ene en hel uke i ren forakt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! ja det er nesten så jeg blir redd....
og - Ftenpostens lesekommentarer er iferd med å bli en smørje av norske ekstremister..
At denne karen klarte å lire av seg dette om å stikke hodet ut av vinduet og hyle som en stukken gris? - Ikke rart folk stakk asap! "Her er ennå en maniac FN-soldat" (you never know what they`re up 2).. Nei.. jeg er så enig med deg - dette er bare FOR drøyt..

PilogBue sa...

Jeg er også enig med Audun L om at det nok var med fare for å le seg i hjel at folk stakk da unge menig Rasmussen slenger grisen ut vinduet og gauker. For et latterlig bilde jeg får på netthinnen...